donderdag, mei 20, 2010

Dummy



Woensdagavond.

Kelly komt vanuit haar werk even buurten. “Ik neem gelijk mijn nieuwe telefoon mee” riep ze over de MSN.

Dus rond een uur of half 9 komt ze in haar pareltje aangereden. In haar hand het doosje met de nieuwe telefoon. “Voel eens hoe licht!”zegt ze.

Terwijl ik het laatste stukje van de kamer zuig, duikt Kelly in de la om een schaar te pakken. Heel blij haalt ze haar telefoon uit de doos. Alleen een telefoon. “Er zit geen oplader bij”. Samen kijken we. “Misschien is het ene op zonne-energie?” zeg ik tegen haar.

We kijken en onderzoeken het toestel. “Maar wat als het een week regent? ” vraagt Kelly.

Ik neem de bijgevoegde bon onder ogen en zie daar het woord DUMMY staan.
“Kelly, Je hebt een dummy gekregen!” Jeroen komt binnen en als ie het verhaal hoort worden er natuurlijk heel wat grappen gemaakt. In paar minuten kunnen we er om lachen.

Heel sneu en beteuterd voor Kelly. Want ik kan me heel goed voorstellen als je weet dat je een nieuwe gsm krijgt, dan heb je wel zo’n beetje een vreugde momentje. Dan wordt je van een dummy niet heel blij.

Gelukkig heb ik via mijn zusje een mannetje bij de VodaF en is het met één telefoontje en een mailtje geregeld. Nog een paar uurtjes geduld en Kelsje is weer voorzien van een mooie “foenk”.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us