vrijdag, mei 29, 2009

Tim's Style


Het was weer tijd. Tijd om mijn haar te laten knippen. Laatste keer dat ik Tim bezocht voor mijn haren, was in oktober 2008.
Woensdagmiddag zat ik dan ook netjes in de stoel van de kapper.
Vroeger had Tim gordijntjes voor de spiegel en was het een suprise wat hij met je coupe uitgespookt had. Gordijnen voor een metamorfose heeft hij nog niet, dus hebben we foto's gemaakt: voor en na.
Tim nam zich de moeite om nog eens de krullers in mijn haar te zetten. Helaas zat ik op hete kole ivm het abrahamsfeestje van René.
Het gevolg: mijn leuke-net-gefriseurde coupe viel helemaal in duigen door het vochtige weer/regen. Maar Tim heeft me op een idee gebracht: ik ga mijn krullers weer eens wat vaker gebruiken.
En heb me voorgenomen toch wat vaker in de spiegel van mijn kapper kijken.
Kijk op Tims site

Free Image Hosting at www.ImageShack.us