dinsdag, oktober 23, 2007

Nummer 23: (nog 23 nachtjes te gaan)


Rowwen Heze:

Nog 24 dagen volgens de kalender van Robjuh. Dan hebben we feest in America. 2 dagen van 15.00 uur tot 3 uur in de feesttent. In het kader van dat aankomend weekend paatste Robjuh een oproep.

Dus geef ik toch mijn TOP 25 ipv mijn top 30. Van een aantal mooie platen heb ik het filmpje in de gadgets op mijn Hyves gezet. (ja wie heeft er tegenwoordig geen hyves!!??)

Ik kan ook niet zo maar ff zeggen welk nummer ik het mooiste vind van Rowwen Hèze dus gaan ze ook hier in willekeurige volgorde.

<
Op nummer 25 ----> Een oudje… maar ene met vele herinneringen voor mij. Jaren lang verliefd geweest en nog altied op zeuk en steeds an ow gedocht…

Rowwen Heze
Altied Op Zeuk

Alles wat ik deej en alles wat ik schreef
Steeds als iemand an meej vroog woar ik nou toch wir bleef
Heb ik an ow gedocht

Hoe ik keek en hoe ik leep of ik wakker waas of sleep
Droeme denke als ik 'm duchtig kneep
Heb ik an ow gedocht hij alles wat ik deej

Ik kos ni sloape, mien hard bleef oape
Mien oege zochte nar ow gezicht
Mien oege zochte en bleeve hoape
Altied op zeuk nar 'n gedicht

Denke oaverdaag en denke 's oaves laat
Vroage woar ik nou toch wir met mien gedachte zaat
Steeds wir an ow gedocht

't is steeds 'n ander end of 'n nij begin
altied mar dat iene woard altied mar die zin
mar ik blief op vannacht tot geej wir beej meej bint

ik gaj ni sloape, mien hart blieft oape
mien oege zeuke nar ow gezicht
mien oege zeuke en blieve hoape
altied op zeuk nar 'n gedicht


Op nummer 24 -----> Het Rowwen Heze lievelingslied van Jorrith. Samen dansen en zingen we door de kamer heen.

Rowwen Heze
auto,vleegtuug

onder meej, giet land vurbeej.
T vleegtuug werkt zich umhoeg.

de wolke door, nog 12 oor.
En ut zonlicht daat brandt in mien oeg.
Oh ik hop, daat ik sloap,
meschien velt ut mej.
as ik droem vaan einen boem,
ien un zomerse wei.

refrein:
Auto, vleegtuug,
un trein un boet.
Auto, vleegtuug,
un trein un boet.
waat is de wereldj toch groet...

de boet den vaart,en op de kaart,
nog steeds geinen have in zicht.
maar ik zucht, en Mark vrugt:
Hoelaat goan de kroege heer dicht?
want ik wiet, hoe dat giet,
straks is dur nurgus waat oop.
en 6 oor later, weugtj ut water,
os tevrije in sloap.

refr.

als ik mien oege sloet,
ziej ik elke daag waat mier.
de wereldj is groet,
ien mien durrup aan de rivier.


23--> Dichter bij ow
22--> The moon is mine
21--> d'n duvel is los
20--> Liefde
19--> allemoal vur os
18--?
17 à
16 à
15 à
14 à
13 à
12 à
11 à
10 à
9 à
8 à
7 à
6 à
5 à
4 à
3 à
2 à
1 à

Free Image Hosting at www.ImageShack.us