woensdag, oktober 03, 2007

Even alles op een rijtje


Mijn relaxte vakantie ben ik al vergeten door mijn hectische week thuis.

Nu ik de foto’s wil posten komt er weer Blöf muziek uit de radio.
(Net als toen we Zeeland inreden op de zeelandautobaan en toen we Schouwen Duiveland verlieten toen we over de Zeelandbrug reden.)

Ik wil terug…. Terug naar de zee. Naar het strand. Met Jillie (de haflinger)door de branding lopen. De zeelucht opsnuiven en de zeewind door mijn haren en lichaam voelen.

Dan zal ik geen foto’s en filmpjes maken maar alleen nog meer genieten… (zo gedachte krijg je naar een dag in het Callcentrum gezeten te hebben… brrrrr)

Even de foto’s terugkijken en ik geniet weer even na!
Van hoe ik de zon in mijn gezicht voelde prikken toen ik donderdag in de stoel lag te rusten. (Terwijl het in de rest van Nederland met bakken uit de lucht kwam vallen)
De smaak van de heerlijke mosselen en scampi’s komt even terug en ik begin dorst te krijgen naar een wijntje.

Het gevoel van blijdschap toen ik mijn mannetjes weer zag; Hoe ik genoot van hoe mijn kleine kerel heel even met zijn schepje door het zand vloog.


Voordat we Zeeland uitreden hebben we de vouwfiets voor Lonne opgehaald. Deze was afgegeven bij onze Secondlife vrienden, Danny en Esmée. Was leuk om hun te ontmoeten.

Zo zijn we klaar voor het volgende grote feest: het Slotconcert van Rowwen Hèze in America. Peetje, Lonne en ik dit jaar op de vouwfiets.

Foto’s van het Damespaardenkamp vind je HIER of als je op de titel klikt.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us