donderdag, juni 21, 2007

Gemis


Iederien het mei van die daag
Dan hedde krampe in ow maag
En enne kop vol met beton

Al wat ge dud dat giet verkierd
Proat of ge noeit wat het gelierd
Alles wat fout kan goan giet fout

Joa joa dat haj ik vurrige


Ja Je ziet het goed: ik begin weer met de tekst van een liedje.
De Rowwen Hèze-fans onderons kennen hem wel: DE BRUG (live gespeeld is/was ie altijd superrrr)
Wat Clootje 's morgens heeft met Blof heb ik met Rowwen Heze een dag later. Nee ik was niet sagerijnig (dat dagje was vorige week). Had gisteren een verdrietig/in de steek gelaten gevoel.
Zal natuurlijk ook een beetje hormonaal zijn.
Ik mis Lonne (en ook de rest wel) meer dan dat ik had kunnen denken. Van zondagavond tot gisterenavond geen teken van leven.

Na een opbeurend sms van mijn sl zus Raphaella, kreeg ik dit mailtje van Cloot:

Enne Es, je bent een geweldig mens die zich ook prima alleen kan vermaken!! Pak een deken, een warme kop chocomel met slagroom en de DVD box van Friends!! Maar hormonen kun je omkopen met choclade heb ik gehoord...

Helaas even geen choco voor mij.
Het liedje van de brug blijft door mijn hoofd spoken en ik blijf denken aan mijn zusje in Amerika.
Rond 17.00 piept mijn gsm: LONNE!!! Ze zijn aangekomen in Las Vegas. Gaan shoppen en sightseeing-en in Las Vegas waar Hans Klok door de hele stad hangt. Helaas door omstandigheden nog niet kunnen mailen.
Weer een traan in mijn oog, dit keer van blijdschap...Eindelijk

Een voordeeltje heeft deze "mood" wel: Weinig eten = afvallen.
Keumt good mit mich....

Ik ga een dvd van Friends opzetten. Clootje kent me goed: van friends wordt Esje altijd weer vrolijk!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wij kregen net ook een berichtje van Lonne.... het is daar geweldig!! Raar he, zo aan de andere kant van de wereld. Zijn benieuwd naar alle foto's en verhalen :D:D.

22 juni, 2007 01:52  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us