dinsdag, juni 19, 2007

Zusters en Kersen

Vanavond kwam ik thuis: alles in rep en roer. De zustertjes komen eraan.
Ladder de wei in. traktor gereed voor de kersenpluk.
Ik vroeg me direct af: wat hebben hun wat ik niet heb?
Dus vroeg ik aan de zusters:
"Hoe heeft u dat geregeld??? Vorige week wilde niemand van de heren een ladder in de wei tegen de boom zetten en u komt en er staan overal ladders." Natuurlijk zei ik dit met een hele grote glimlach. En de zustertjes die keken mij aan en gniffelden allemaal.
Ze vonden het geweldig dat ze hun emmers konden vullen, waren ze blij als....



Cool Slideshows!



Nu ik dit bericht type heb ik mijn sl vriendin Sannie op msn.
Ik vertel haar over de zustertjes: vraagt ze: Is lonne terug of heb je nog meer zusters.
hihihi... ik vind het wel grappig. (haar niet kwalijk te nemen: boven Amsterdam zullen vast geen kloosters zijn(hier zijn er 5 in de omtrek van 10 km?))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us