maandag, april 09, 2007

Pasen is alweer voorbij

Een lekker relaxed paasweekend heb ik gehad.
Beetje poetsen, wasje draaien en opruimen.
Lekker luieren, lekker etenm, met de koets mee en naar de Öchener Bend in Aken.

Daar heeft mijn kleine man nieuwe kermiservaring opgedaan. En dat heeft ie van mamma's kant. Zelfs oma Marlies vindt het heerlijk om in wilde kermisattracties rond te draaien.
Enfin….In het Lunapark, het reuzen rad, de grote draaicarrousel, de rups en de achtbaan. Nergens deinsde mijn kleine kerel voor terug. Erger nog: HIJ HAD DE SMAAK TE PAKKEN. "Mamma, mag ik daar ook nog eens effen in??"
Mamma was na de grote ketting draaicarrousel al erg misselijk en dus niet meer zo in staat mee te gaan in de rups en in de Shake(soort breakdance) Mijn evenwichtsorgaan was een beetje van slag. Ik voelde me alsof ik zo stoned als een garnaal was. Eventjes maar wat eten dus. Dat kan heel goed op de Duitse kermis. "Bei uns ist alles grosser" was hier zeker van toepassing. (En de prijzen vielen reuze mee). Een leuke afsluiting van het paasweekend.
Hou de blog van Clootje in de gaten: zij en haar vader hebben nog veel meer foto’s gemaakt.


Cool Slideshows


De rest staat HIER

Free Image Hosting at www.ImageShack.us