vrijdag, februari 24, 2006

Carnaval in aantocht

Druk weekje deze week.
Hele week werken bespaart me wel een vrije dag, maar meer planning.
Terwijl iedereen zich opwarmt voor de carnaval, heb ik de naaimachine opgezegd. Als ik eenmaal iets creatiefs in het kopje heb, moet daar werk van gemaakt worden.
Aangezien ik de hele week ’s avonds alleen ben geweest had ik daar de tijd voor. Zelfs gisteren nog: ik kwam pas om 20.00 thuis met m’n kleine man. Die was de hele dag bij tante Loon en ome Rysiu geweest. Ome Rysiu schijnt hem allemaal ‘verkeerde dingen’ te hebben geleerd. Hou mijn hart vast….
Toen ik Jorrith ging halen mocht ik mee-eten. Ja, tante Loon weet ook wat lekker is én gezond. Terwijl ik de pesto maakte (ja ja ik weet nu hoe dat moet), maakte zij een heerlijke salade klaar met een geitenkaashapje, olijfjes, pijnboompitjes en een geweldige dressing.
Daarna kregen we verse pasta. Jawel … met de verse eigengemaakte pesto en verse parmasaanse kaas. Eenvoudig en erruggg lekker!
Jeetje krijg honger bij het typen. Na een goed gesprek zijn we huiswaarts gekeerd en heb ik nog even “gefreubelefratst”. Maar toch maar eens op tijd naar bed. Want om 2.20 ging de telefoon en ben ik manlief in Valkenburg op gaan halen. Samen met Roy was hij naar de “auw wieverbal” geweest.

Zo nu nog een paar uurtjes werken en dan begint het carnavalsweekend. Ha ha haniet dat wij veel gaan vieren….

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik denk dat je bedoelt de naaimachine opgezet??
Na 18 jaar naailes lijkt me niet dat je het opzegd. Toch?

24 februari, 2006 05:34  
Anonymous Anoniem said...

Mijn dag met Jorrith was heerlijk. Alleen jammer van zijn middagdutje van half 3 tot half 6...
Eten was heerlijk. Gesprekken weer als vanouds.
Ben blij met jou als zus...
Groetjes Tante Loon

24 februari, 2006 05:42  
Anonymous Anoniem said...

Ga je gedragen tijdens carnaval...

24 februari, 2006 07:05  
Blogger Jewel said...

Ja Lonne... Foutje bedankt!

26 februari, 2006 16:00  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us