maandag, februari 20, 2006

grrrrrr ....... pappa toch....

Tis even stil geweest vanuit huize Maas.
Natuurlijk moest ik ook nog een beetje bijkomen van het weekendje Amsterdam. Met m'n 32 jaar heb ik daar iets langer voor nodig. hihihi
Stilzitten bestaat hier niet in Mechelen.
Er is altijd wel wat te doen.
Vrijdag had mijn vriendin Corinne haar vrijgezellenavond. Door drukte op het werk kon ik pas 's avonds bij de Kookstudio inspringen. Zoals de meeste van jullie weten zijn etentjes wel aan mij besteed.
Leuke is dat we ons eten zelf moesten maken. Corinne en ik waren verantwoordelijk voor het voorgerecht. En eerlijk gezegd: ik vond dat het lekkerste van heel de avond: mozzarella in een knapperig pestokorstje met knoflooktomaatjes op een bedje van rucolasla. mmmmmmm dat was lekker!!! Ik wist trouwens niet dat je lekkere pesto zo snel zelf kan maken. Ook geleerd deze avond.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gisterenavond heb ik de foto's van Amsterdam voor Liess op DVD gezet. Ben best trots op mezelf want het resultaat mag er wezen.
Nu ga ik me voorbereiden om de filmpjes op DVD te zetten.
Die van de digitale filmcamera dan. Want het wordt tijd om wat bandjes te legen.
Het filmpje wat ik in Amsterdam heb gemaakt is als eerste aan de beurt. Gisteren tijdens het branden heb ik al een klein stukje gekeken. Even terug naar wat momenten in de HMH. Heerlijk. Alleen al de afterparty van de zaterdag is een komedy opzich.

Gezien ik de avond vandaag alleen moest doorbrengen dacht ik slim te zijn en de camera via de tv af te laten spelen. Er kwam genoeg geluid uit maar helaas geen beelden.
Na vanalles te hebben geprobeerd ben ik met de hele zooi naar boven gegaan. Daar alles aangesloten op de tv en opzoek gegaan naar een "videokanaal". VLOEK VLOEK VLOEK... hier kreeg ik niet eens geluid. Dus heb ik maar via de camera gekeken wat er gefilmd is. En wat ik in de HMH al vermoedde, heb ik nu met zekerheid kunnen bevestigen: Pappa heeft met de bandjes geklooid. Nu heb ik De Dijk maar een klein stukje erop staan en heb ik de skivakantie er voor de helft afgespoeld.
Stom stom stom... ik had het moeten controleren of had pappa mij moeten vertellen dat hij het LEGE bandje UIT de camera heeft gehaald en er een bijna vol bandje terug in heeft gedaan?
Gelukkig heb ik dag 2 een leeg bandje in de camera gestopt, maar toen werd ik na 5 minuten in de HMH op mijn vingertjes getikt. Ja ja..... Esje was stout want ze had gesmokkeld.(of de HMH niet goed gecontroleerd?)
Maar ik denk dat er toch genoeg leuks opstaat om een dvd mee vol te branden.

Op het "volle bandje" staan zelfs nog opnames op van het Mediamarktoptreden. Dus komt goed.
Joute en Jellie: Nog even geduld...

Zo....ik ga bijslapen... Dat is wel even nodig!

8 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Clootje wil die film zien, raw & uncut... Maar ja, of ik nou echt alles wil zien?? Er zit wel een filmpje in mijn hoofd, maar als je dat gefilmd hebt...hahahahha!!!

Ach ja, komt allemaal goed??

22 februari, 2006 01:27  
Anonymous Anoniem said...

ik wil m ook zien...
ongesensureerd vooral dat stukje met de candid camera bij cloot en erri op de kamer....

22 februari, 2006 08:19  
Blogger Just Me & Myself said...

Nice try, die tape heb ik.... hahahaha!!

22 februari, 2006 11:29  
Anonymous Anoniem said...

NO way....
wees gerust allemaal: binnenkort ongesensureerd op dvd: Los in Amsterdam!
Bestellen kan via inschrijving op deze comment. Laat je bericht/naam hier achter!

23 februari, 2006 04:21  
Anonymous Anoniem said...

hallo Erwin 2 hier ,nou ik wil wel een dvdtje ,ruilen tegen een stoeltje ?
groetjes Erwin

23 februari, 2006 08:12  
Anonymous Anoniem said...

huh stoeltje? ik zie nu pas dat het om een kinder toiletbril gaat hahaha,oke die wil ik dus ruilen tegen een dvdtje............

23 februari, 2006 08:43  
Anonymous Anoniem said...

oke deal.... daar doe ik het voor.
Thanks

23 februari, 2006 14:18  
Anonymous Anoniem said...

Bij deze bestel ik m ook.
Groetjes Ilona

24 februari, 2006 01:04  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us