zaterdag, februari 04, 2006

Ben ik weer

Even een weekje rust.
Te moe, maar ook te druk. Had genoeg blogverhaaltjes in mijn hoofd, maar ben ze alweer kwijt.
Natuurlijk wel weer de nodige foto's gemaakt. Hier een kort verslagje:
Vorige week zaterdag ben ik weer bij Sausalithos geweest. Niet alleen. Verslagje inclusief foto's is te vinden op de site van Clootje.
Manlief is druk bezig met de vrachtwagen. Gezien hij 1 maart bij een nieuwe baas gaat beginnen, maakt hij nu zijn verlofdagen op. Natuurlijk verveelt hij zich niet.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ik heb deze week gewoon mijn daagjes gewerkt met, zoals meestal, woensdag mijn vrije dag. Meestal ga ik dan "jatzen" met Jorrith, maar door het ongeluk vorige week, koos ik er deze week voor ietsjes rustig aan te doen. Alhoewel rustig? Door mijn verkoudheid heb ik soms weinig lucht. Maar het weer was HEERLIJK (in tegenstelling tot de rest van Nederland) en dus besloot ik de boodschappen te voet te gaan halen in het dorp. En jullie weten Hilleshagen"-noord" ligt: op een berg. Berg af lopen is geen punt. De kinderwagen rolt vanzelf omlaag. Vanaf dat we thuis vertrokken meldde Jorrith mij dat hij bij de auto wilde kijken. Bij garage De Markt zijn we even gestopt om een laatste foto van de auto te maken.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
De terugweg heb ik toch flink moeten duwen. Zeker toen ik ervoor koos om door de veldweg terug te gaan zodat Benji lekker los kon lopen. Ook ben ik nog even het kapelletje ingegaan om 2 kaarsjes op te steken. Ik had beloofd voor iemand te duimen. (hoor graag hoe dat is afgelopen)

Na een snelle maaltijd in elkaar te zetten en een bezoekje van Ellie, was het hurry-uppen om in Maastricht te komen. Roel en Yvonne hadden ons uitgenodigd om mee te gaan naar Den Bosch. In de Brabanthallen werd in indoor menwedstrijd gereden door KWPNspannen. Heel stom: ik had de fotocamera in de auto vergeten. Voor een impressie en/of een verslag: kijk eens op deze sites van Stal de Ronde en IJsbrand Chardon. Het was een gezellige en spectaculaire avond.
De nacht was al begonnen toen we moe in ons bed vielen. Na een paar uurtjes ging de wekker alweer.
's Avonds lukte het niet echt om slaap in te halen: de astrologiecursus stond in mijn agenda gepland. Zeer interessant dit keer.

Zaterdagochtend dacht ik uit te kunnen slapen, kruipt mijn kleine man om 6.30 naast me in bed. Echt slapen kon ik niet meer: meneertje pikte mijn kussen in en vond het leuk met z'n kleine handjes mijn gezicht te masseren.

Jeroen ging vandaag samen met Roy op pad op zoek naar een nieuwe auto. Samen met Rosie, Carolien en Jorrith heb ik boodschapjes gedaan bij de Makro.
Rest van de dag heb ik de keukenprinses uitgehangen.

Want nog 2 nachtjes slapen: dan is het zover!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Alvast hartelijk gefeliciteerd (zijn wij een keer de eersten, haha)Een preetige dag gewenst !
Joute en Jellie.

05 februari, 2006 03:10  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us