zaterdag, juni 18, 2005

Friends of Sex and the city???

Vanavond was het weer lady's night. Of wel: koninginnenavond, zoals de vriend van m'n vriendin het noemt.

Mag ik jullie effe voorstellen: mijn vriendinnen.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
van links naar rechts: Lonne(m'n zusje), ikzelf, Hup met Nina en Jelle
Eens in de zoveel tijd komen we gezellig een avondje samen. Dit keer bij Hup (eigenlijke naam is Mirian)
Hup had een heerlijke taco-maaltijd gemaakt Free Image Hosting at www.ImageShack.us
en onder het genot van een glaasje rosé werden we bij gepraat op alle fronten.
Van de was, over het huis, de kids, het werk, de mannen en de sex. Van het serieuse gaat het over in het lachwekkende. Lief en leed wordt er gedeeld. Daar ben je vriendinnen voor.
Het was zo'n avond dat je lekker lang buiten kon blijven zitten. En als we niet moe waren geweest konden we zo nog uren doorkletsen. Zeker met nog wat koffie met Bailey's(jammer dat ik nog een stukje terug moest rijden)

Maar voor je het weet is het weer twaalf uur. Tijd om naar huis te gaan.
En voordat je naar bed gaat is het 1.30 uur.
Ann, jammer dat je er niet bij was. Het was weer effe heel gezellig.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Es,

tis inderdaad jammer dat ik er niet bij was, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat er weer een gezamenlijk avondje zal komen. Misverstanden zijn er om uit de wereld te helpen.
I care as always, please do NOT forget that! xAnn

04 oktober, 2005 04:13  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us