zondag, mei 09, 2010

Dubbel gevoel in Uden


Inmiddels ben ik in Beesel bij het komen van het weekend in Uden. Een vermoeiend weekend.
Yvonne was niet helemaal tevreden over haar dressuur. De dressuur en vaardigheid van Jeroen was helemaal "brandhout". Mijn arme man was nog moe van de dubbel werkweek die hij heeft gedraaid ivm het verplaatsen van woonwagens in Maastricht en had dus niet genoeg getraind.

De marathon is bij beiden wel goed gegaan. Al heb ik ervoor gezorgd dat Yvonne wat extra strafpunten kreeg in de marathon. In het kader van "je moet alles een keertje meegemaakt hebben" ben ik van de koets gevallen. Rollend door het gras. STOM STOM STOM. Het ging allemaal zo snel. Achteraf blijf ik erbij dat het op me afgeroepen is: van te voren kreeg ik veel reacties zo van: "goed vasthouden eh!". Alsof andere al meer wisten dan ikzelf. Maar goed. Tis gebeurd en met Yvonne's reactie("Esther, het is maar een spelletje) heb ik me getroost.
Het feestje in Uden was weer gezellig.
Vrijdagavond hebben we mexicaantje zitten spelen bij meneer Rick & co. (Ik snap er nog steeds niets van) en zaterdag in de tent. Dubbel feest want Karin was ook jarig.
Foto's spreken weer voor zich.(klik op de titel) One happy Men-family in Uden.
Op naar Zelhem!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us