dinsdag, mei 04, 2010

Wat een toestand in Horst

Afgelopen weekend waren we weer in Horst te vinden. Jeroen had de functie van TA (= Technisch afgevaardigde (van de KNHS in dit geval)) en ik zat in de rekenkamer. Samen met Gemma en Wilma.

Gaan we één nachtje weg en wat vergeet ik??? Ondergoed. Geen slipje meer te bekennen in de caravan. Dus naar Horst City opzoek naar lingerie. Wilma en Annette gingen met me mee. Gelijk ook nog maar even de boodschapjes gedaan en met een volgeladen auto weer richting wedstrijdterrein.
Terwijl ik het eten maakte, speelde Jorrith met heel veel honden.
In de avond daalde de temperatuur en zorgde ervoor dat we gezellig warm in de caravan moesten vertoeven. Onder het genot van een drankje en een hapje bijkletsen met Johan en Wilma. Ooh oooh wat hebben we toch een slecht leven!!!(dus niet)
Na een korte woelige nacht moest ik om 9 uur acte de presence geven in de rekenkamer.
De wedstrijd was aan de gang.
De “girlpower” kwam maar langzaam op gang. Een langzame koerier en stortregenbuien zorgde ervoor dat de formulieren langzaam en helemaal doorweekt binnen kwamen. Wat een drama dat ontcijferen.
Heel stiekem was ik wel blij dat we zelf niet hoefden te rijden.
Een collegarijder “knoept”een paal in de waterbak. Resultaat: groom gewond. Of ja gewond??…. Bezeert.
Laatste uur in de rekenkamer is altijd hectisch. De girlpower is inmiddels op volle kracht en koelbloedig handelen we de dag af.
Tijdens de prijsuitreiking is het even uitblazen. Hapje eten en … Shirley proficiat wensen. De 2e wedstrijd van het jaar en voor de 2e keer de eerste plaats. Helemaal super!
In de volle regen draai ik de caravanpootjes op en hangt Jeroen de sleurhut aan.
Ik stap in de Mercedes van de Moorsjes. O jee… Wat een knopjes allemaal. Hoe gaat de stoel naar voren?? Ehmm… Automaat. Das lang geleden; moet toch lukken! Hoe krijg ik hem in de D? Oooh wat een toeren. Wat een toestand! Wat een toestand!
Gelukkig kom ik toch zonder deuken en schrammen in Beesel. Jorrith blijft een nachtje bij Roel en Yvonne slapen.
Na uitleg en afscheid gaat de verdere terugreis gelukkig beter.
We brengen de auto fijn naar Heijenrath, drinken een kopje thee en “hondskapot” vallen we om 12 uur in slaap.
Op naar Uden! Daar is het weer feest!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us