maandag, april 20, 2009

Horst 2009

Het is alweer voorbij. De 1e outdoor klasse 4 wedstrijd.
Ondanks dat voor Team Houten de wedstrijd niet goed ging, hebben we voor de rest een super gezellig weekend.
De 6e boog van de slangevolte zorgde ervoor dat de 6e plaats in de dressuur werd behaald.
In de vaardigheid werden jammergenoeg 5 ballen "gekupt" en dat zorgde voor een 12e plaats in de tussenstand.
Dit keer was de marathon spannend om te kijken. In hindernis 2 sprong Roy tegen een paal aan en moesten de mannen afstappen. In hindernis 5 werd er nog een paaltje "geknoepst" en vloog manlief van de koets en rolde over de grond. Dat doet ie anders nooit. (note: Jeroen vertelde dat hij zich in het traject had bedacht dat hij NOG NOOIT bij Yvonne van de koets was afgevallen. Weer een voorbeeld van zeg(denk) nooit nooit)
Hoewel het natuurlijk teleurstellend was om zo met dikke pech de wedstrijd te eindigen was ik stiekum wel blij dat alles en iedereen weer heelhuids uit de marathon kwam. Jeroens rugpijn was in 1 klap over en de paarden hadden gelukkig ook niets overgehouden.
En ik??
Ik heb Horst goed overleefd. Anders dan andere jaren ;)
Vrijdag smste meneer Rick om wat te drinken en hebben we met een hele groep zitten bijkletsen. Samen met de meiden onder het genot van een glaasje Merrys.
Zaterdag had ik nog twijfel om op stap te gaan. Zal ik wel zal ik niet.
Eigenlijk kon ik het voor Naomi niet maken om niet te gaan. Dus om half 10 meldde Lotte, Jeffrey en Ronald zich in onze caravan voor alvast een drankje. Rond half 11 werd vanaf de stal Teye Cuare vertrokken richting Horst city.
We verzamelde ons in de kroeg waar we vorig jaar het feestje hadden.
Ook dit jaar "speulde" daar weer een bandje. Waarschijnlijk een goed bandje (al was het een beetje paaldansmuziek wat we hoorden) maar te hard voor onze oren. Het was onmogelijk om met iemand te praten.
Dus verhuisde de hele bups naar de buren. Café De Lange. En daar was Ladiesnight. Niet slecht. Via de beamer zagen we dat ze Merrys hadden. Tja... dan kan het alleen nog maar een feestje worden... Heel netjes kwamen we (met 11 van de 30 man)als laatste terug op het wedstrijdcampeer terrein. Na een kleine 5 uurtjes slaap in ons "meeneemhuis", zoals Jorrith de caravan noemt, stond ik weer frisch und munter te filmen en supporteren langs de lijn.
See the pics....

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hi sis,

Wat een spannend filmpje...

Inderdaad Jeroen is nog nooit eerder gevallen bij Yvonne ;)

Waar staan de foto's dan ?

XXXX

21 april, 2009 23:24  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us