dinsdag, maart 31, 2009

Let’s talk about sex…

Praat met mij over afvallen, diëten enz enz… En ik krijg honger. Of meer zin. Een grote drang om allerlei lekkere dingen te eten. Van hartig tot zoet. Van zoet tot hartig. Of het nu olijfjes of een stukje chocolade is. Een stukje vis of een dropje.
Het is alsof mijn hersenen (of dat wat er in mijn hoofd zit) alleen nog kunnen denken aan lekkere dingen. Natuurlijk vind ik light dingen ook lekker. Kan heel blij worden van een rijstwafel. (al vindt iedereen die stinken) of een heerlijke salade. Stukje kip. Eigenlijk alles wat goed voor je is. Zolang ik niet over afvallen en diëten hoef te praten, gaat het allemaal goed en eet ik gewoon mijn gezonde maaltijden.
Denk dat ik maar eens over sex ga praten…. hahaha (grapje natuurlijk)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us