woensdag, januari 30, 2008

EHBO

EHBO

Eigenlijk zou elke burger van Nederland hier les in moeten volgen.
Na ons BHV-diploma voelden Esmée en ik ons toch een beetje onzeker inzake de levensreddende handelingen. Reanimeren dat gaat nog wel, maar alles wat daarbij hoort… oei oei.
Dus hebben we afgelopen 2 maanden een cursus gevolgd.
Op het moment dat ik dit typ heb ik nog geen examen gedaan. Dat is vanavond.
De instructeur vond wel dat we er klaar voor waren dus ga ik me niet meer druk zitten maken.
Het oefenen ging gisteren best goed.
Het heeft grote indruk op me gemaakt, vind het allemaal reuze interessant.
Hoewel je altijd hoopt dat je het niet hoeft te gebruiken en kan ik niet zeggen hoe ik zou reageren als het eens voor het “echie” is.
Slagen of niet… Ik heb er heel veel geleerd.


NB: Tuurlijk heb ik dit examen gehaald. Ben weer een diploma rijker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us