woensdag, september 07, 2011

Let's Salsa

Ja hoor... gisteren was het eindelijk zover. Mijn eerste officiele Salsa-les.
Vorige week had ik al een klein voorproefje; gister begon het voor het echie.

Mijn salsa vriendin van vorige week was er deze week ook.
Ik noem haar Sigrid. Een duitse weduwe. Die zich na 3 jaar rouwen trakteerd om salsa te gaan volgen. Ze is een beetje onzeker en schaamt zich. 
Vorige week dronken we samen een mojito(zij twee stuks) en door omstandigheden dansten we in groep 2. Het ging niet slecht; eigenlijk best goed.
Deze week kregen we de beginpasjes (zonder mojito) en we grapte dat het een stuk moeilijker was. Voor haar dan. Vele pasjes die ze ons gisteren leerden ken ik al vanuit de zumba.
Na eerst individueel de pasjes te dansen en te leren was het de laatste 20 minuten tijd om met een danspartner te dansen. Omdat er altijd een mannen tekort is, zijn er mannen uit andere groepen om met ons beginnende dames te oefenen.
Zo bescheiden als ik ben, keek ik de kat een beetje uit de boom bij het kiezen van een danspartner. Mijn duitse-weduwe-vriendin had daar nu weer minder moeite mee. Ze pikte zich de jongste man uit de groep.
Met het gevolg: ik (als jongste) had de oudste.

Warm van het een en weer zwiepen van mijn heupen kwam de les ten einde.
 Ik verheug me op volgende week!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kan ook heel goed salsadansen

07 september, 2011 05:47  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan het ook, alleen niemand wil met mij dansen...

07 september, 2011 09:59  
Blogger Jewel said...

kom maar op: ik moet het nog leren!

07 september, 2011 12:48  
Anonymous Anoniem said...

Gewoon een borreltje drinken, komen de heupjes vanzelf los....

08 september, 2011 04:54  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us