dinsdag, maart 22, 2011

Zoooooooo teleurgesteld!!

ooooIk dacht : “ ik heb nog 10 dagen de tijd!”

Maanden heb ik gespaard voor mij en voor anderen.
Vele van jullie hebben me blij gemaakt met codes. (Heel veel dank hiervoor!)

Was zo blij met alles wat ik kreeg. En nu… ben zooooooo teleurgesteld. Nu heb ik een heleboel kortingsbonnen over en het servies is op!

Vandaag was ik in de pauze naar de V&D voor de laatste spulletjes van het Blond Amsterdam Stamppot-servies te halen. Nog 3 of 4 borden stonden op mijn verlanglijstje.

De grote kommetjes heb ik compleet. Het handige tafel laken ligt op. De makkelijke stamper staat op het aanrecht en de enige plankjes voor de worst zijn ook heel handig ( zeker om hygiënisch de kip te snijden).

5 borden staan al in de kast en daar had ik er graag nog een paar bij gehad. (ik zou nog eens voor een grote groep moeten gaan koken)

Helaas: plankjes en tafellakens waren het enigste wat ze hier in Heerlen nog hadden. En de jongen die nu achter de kassa stond wist zeker dat er niets meer binnenkomt. (terwijl zijn collega mij 2 weken geleden nog wat anders vertelde)

Enfin… Beetje sipjes liep ik de V&D uit.
Als troost heb ik nog een tafellaken gekocht voor de caravan en nog 2 plankjes.

Zo ik wilde het even aan jullie kwijt!
(sorry als ik sommige facebookvriendjes heb laten schrikken :-)) )
NB: natuurlijk ben ik blij met wat ik heb en is mijn teleurstelling maar van korte duur!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us