donderdag, maart 17, 2011

Geveld door griep

Ik dacht: stop er van allerlei medicijnen in en het gaat snel weer over.
Blijkbaar werkt het niet zo.
Vanaf maandag heb ik griep en het is nog niet over.
Mijn lichaam doet pijn en het voelt alsof ik op ben,
Zo alleen op bed liggen, zorgt voor eenzame momenten. Momenten dat ik me zielig voel. Momenten dat je over vanalles en nog wat gaat nadenken. Momenten dat ik helemaal niets voel of denk.
Toch zijn er ook gelukkige en lachwekkende momenten zoals mijn kleine man dan aan bed staat en zegt: "Lief schatje, ik ga jou lekker verzorgen!"
Ondertussen zit ik (lees: lig ik) er maar mee.
Ik geef me over... het gaat vanzelf wel over!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Es, lekker blijven liggen, en je laten verwennen door je lieve kleine man. Beterschap en geloof me het duurt heel lang deze griep.

Gr. uit Echt

17 maart, 2011 04:07  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us