woensdag, oktober 13, 2010

Krijg ik mijn grote liefde dan nu echt te pakken????

Een paar jaar geleden blogde ik een keer over een grote liefde. Een aantal vrienden dachten dat ik spontaan verliefd geworden was. Dat was ik eigenlijk ook wel.
Diegene die de laatste regel niet goed hadden gelezen, miste de cloe van het verhaal.
Enfin... mijn liefde werd op een laag pitje gezet: ik ging voor een ander. Nu na 2 jaar ben ik daar behoorlijk klaar mee.
Heel af en toe op het werk mag ik hem van een collega even vasthouden en koesteren. Natuurlijk heel overdreven en regelmatig informeer ik bij de ICT collega of hij mijn liefde nog niet kan beantwoorden. Tis altijd NEE of HELAAS!!
Langzaam kijk ik uit naar een ander.
Zal mijn lange wachten dan nu eindelijk beloond worden???

Over een maand kan ik mijn abonnement verlengen en mag ik een nieuwe GSM uitzoeken.
Wordt mijn liefde nu eindelijk beantwoord ondanks dat ik bij Vodafne kan blijven??
Waarom Voda; Ik bel dan gratis met Pappa, Lonne en Ron en onderling belt iedereen gratis.

En dat met de telefoon die ik al zolang zo graag in mijn bezit droom?
We shall see... ik zwijmel ff verder... zwijmel de zwijmel..... zucht!


iPhone ook bij KPN en Vodafone door onze redactie

AMSTERDAM - T-Mobile is niet langer de exclusieve aanbieder van de iPhone in Nederland. Binnenkort is zowel de iPhone 4 als de 3GS versie van het populaire toestel ook verkrijgbaar bij KPN en Vodafone. Dit hebben de telecomaanbieders vandaag bekendgemaakt.

Bron: http://www.telegraaf.nl/



UPDATE:
Inmiddels heb ik via Vodafone ook bericht dat de Iphone binnenkort via hun te krijgen is. (Jippie!!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us