dinsdag, oktober 12, 2010

De eerste keer was 18 jaar geleden...

Op 9 oktober was het 18 jaar geleden dat we voor de eerste keer naar een optreden van RH gingen. (hoe ik dat zo goed bij hou??? 18 jaar geleden haalde ik op die datum mijn rijbewijs op. Althans Lonne haalde dat met veel moeite op het gemeentehuis)

Toevallig (in hoeverre toeval bestaat) hadden we afgelopen vrijdag afgesproken met onze Brabantse vriendinnetjes om een beetje pre-party te ‘vieren’ in het Zevenbergen.
Vrijdag om 18.00 uur:
Lonne stapt gewapend met een heerlijke fles Rosé de auto in. In Stein pikken we Nancy op en vervolgen we de weg naar het Brabantse.

Via de twit was ik al op de hoogte dat Peetje de Caiparinha voor ons had klaar staan.



Bij aankomst in Nieuwendijk was het nog een kwestie van ijs-cruchen. Moo was ook al gearriveerd en dus vierden we het leven en het weerzien.

BOB en BOB

Helaas voor Moo en Esje geen alcohol: wij waren de BOB.



Rond half 10 (Nance zat al op hete kolen: bang dat ze weinig fladdertijd zou krijgen) vertrokken we richting Zevenbergen. “Peet weet de weg” riep Joost ons na.

Nou… Met 3 -4 cocktails wist Peetje de weg dus niet meer!!!

Lang leve internet op de GSM en lang leve de TomTom.

Na 50 euri entree (weet je dat dit 110 GULDEN is????? Waar gaat de tijd heen!!?) voor 2 personen gelapt te hebben, konden we de ‘kermis’ betreden.

Het was totaal niet druk in de hal. Overal stonden sta-tafels. Er liepen veel mensen met kruizen en Rozenkransen om hun nek. Beetje ongemakkelijk gingen we maar een beetje vooraan staan.

Het optreden van Rowwen Hèze spatte niet echt… De mensen een beetje vreemd. Dus zat er niets anders op dan het ons zelf gezellig te maken. En ja… Wat hebben we gelachen!!!!

Zoals Nance riep:”Het saaiste optreden wat ik ooit heb mee gemaakt, maar wel een optreden waar ik het hardste gelachen heb. IK HEB BUIKPIJN!”

Eigenlijk ging het nergens over maar dat is juist het leuke!

De suprise-act
De suprise-act na het Rowwen Hèze optreden was inderdaad erg verrassend. WAT IS DIT!!!???? We keken onze ogen uit.
Is het een man of is het een vrouw???

De foto’s geven misschien een beeld…. Misschien ook niet… Wij hadden in ieder geval lol.

En wat zou het mooi geweest zijn als onze festivalvriendjes Ruud en Ary er waren geweest. Helaas ...
Heren: jullie komen wat in te halen en goed te maken.

Wat verheug ik me op het Slotconcertweekend. Nog 24 nachtjes slapen!




2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jaaaa was erg leuk,veel lachen..idd buikpijn van het lachen en nog ff dan is het 3dg feest.
X Mo

12 oktober, 2010 14:30  
Blogger Jewel said...

wij gaan eerst dit weekend een feestje vieren in uden/Volkel(Festyland)... Week later ga ik met werk naar Night of the proms... Zal ik wel een cultuurshock krijgen... Maar dan Moo.... nog 23 nachtjes...
Let's party!!!

12 oktober, 2010 15:17  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us