dinsdag, september 28, 2010

Esje @ de Brabanthallen: Rowwen Hèze verrassingsconcert




Esje samen met Peetje en Carina
 
Esje met Astrid

Esje Moo en Peet







Marcel ken ik ook al jaaaaren!!!

Het verrassingsconcert was vooral een avond van het ontmoeten van vrienden en bekenden. Vrienden van vroeger, bekenden van nu. Zo kwam ik Kueb 'oet Bolder" tegen en Mario die ooit roady was bij RH.

Heel speciaal was het wel om Astrid weer tegen te komen. Astrid hebben we leren kennen op de RHtrip naar Roskilde in 1993. In de jaren die volgden hebben we elkaar nog een aantal keren gezien. Lang leve de hyves: nu houden we elkaar daar in de gaten en zo is Astrid een vaste lezeres van mijn blogje geworden.

Jammer dat ik niet goed kan zingen anders had ik graag auditie gedaan bij je bandje, Astrid! Samen met een dirndl op het podium! hahahaha



De Rowwen Heze-verrassingsconcert-groepsfoto


1 Comments:

Anonymous Astrid said...

Heeeeeee Esther,

Ik reageer un bietje laat maar goed.......

Ik vond het ook superleuk om jou te zien in Den Bosch! Leuke foto's ook. 13 November hebben we auditiedag voor een nieuwe zangeres. We hebben - geloof ik - iets van 9 kandidaten, dus dat moet lukken. Jammer dat jij niet kunt zingen ja :-)

Trouwens, ik heb 2 kaartjes over voor het slotconcert op 6 november! Ik baal als een stekker maar ik kan écht niet. Wil jij of ken jij iemand die ze voor een kleiner prijsje over wil nemen (heb nog niet nagedacht over wat het moet kosten). Stuur me maar een privéberichtje op hyves, dan kunnen we de details mailen!

Groetjes en zeker tot tot!!!
Astrid

24 oktober, 2010 02:00  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us