zaterdag, september 25, 2010

Knoddelen met thee

Inmiddels zijn we weer terug op het wedsrijdterrein. Ik probeer wat op te knappen met een kop Citrosan.
'Ik wil ook thee, mamma!'. Gezellig denk ik. 'ik wil wel de brandnetelthee nemen, maar prikt ie in je mond?? Want dan hoef ik hem niet!'
Ik leg uit dat brandnetelthee heel gezond is.
Aan het aanrecht gooit hij er 'campingmelk' (lees: poedermelk: hoezo chemisch) in en staat hij knoddelen als ineens een 'kloetsch' thee over zijn armpje valt. De pijn valt mee. Het begint een beetje te regenen en jorrith wil snel het bokkussen vd presentatiewagen van yvonne afdekken. 'pats' hij stoot zijn hand. Met een trillend lipje maakt hij zijn werkje af en als hij dan weer de caravan inkomt...'boink' hij stoot zijn oor. Dan zet hij het op een krijsen en roept: IK GA DE CARAVAN NIET MEER UIT!
Na het troosten hebben we besloten het onvoorspelbare spel te spelen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us