dinsdag, september 21, 2010

Pisartfestival: de samenvatting

Weet je dat:


• Het weekend waar we ons zo op verheugd hebben alweer ten einde is
• We nu alleen nog kunnen nagenieten en kunnen kijken naar de foto’s

• De camping waar we logeerde erge strenge regels heeft.
• Na het lezen van het regelement we ons afvroegen: WAT MAG HIER EIGENLIJK WEL
• Het verboden was te snurken op de camping en Bauke hier zich niet aan gehouden heeft.(volgens Naomi heeft ie wel 600 bomen omgezaagd!)
• We eigenlijk veel te veel brood en eten hadden meegenomen.
• Ik de grootste caravan bij had maar ik het de eerste nacht IJS en IJSkoud heb gehad.(had ik al verteld eh!)
• Het relax vertoeven was op de camping
• We met zo’n 16 man waren en ik de enige was die kon strijken.
• Ik met de heren ontzettend heb gelachen in het was/strijkhok
• Er mensen waren die met rode oren de ruimte zijn uitgevlucht

• We op vrijdagavond geen 1 foto hebben gemaakt (had ik ook al verteld eh)
• We veel mooie posters verzameld hebben voor in de caravan zodat Esje goed kon slapen 
• JBB heel goed was en RH heel gezellig!
• We de eerste avond altijd dieper in de glaasje(lees: bekertjes) kijken dan de 2e avond
• Ik de schade qua foto’s op zaterdag flink heb ingehaald; In totaal zijn er zo’n 180 foto’s zijn.
• Niet alle foto’s voor de buitenwereld geschikt zijn (   )
• We zo genoten hebben van de optredens van Clouseau en Guus & band.
*En niet te vergeten uit ons eigen Mechelen: Network. Die waren ook geweldig!
• De muziek tussen de optredens in ook mega goed was en we helemaal uit ons dak zijn gegaan!
• Het ideaal was mijn festivalfietsje bij te hebben. (de terugweg is altijd “ver” lopen)

• Ik blij was dat Nance me voor nacht 2 de kachel kon aanmaken #ikmoetnogmeeremanciperen#
• We alles netjes en op tijd hebben opgeruimd.
• We volgend jaar mogen terugkomen kamperen tijdens het festival
• Nancy alleen nog maar uitroept: BOH WAT WAS HET GEZELLIG EH!!!!!
* ik superblij ben met het onweerstaanbare flesje parfum wat Peetje achterliet (thanks Peet!)
* Ik alle (zeeuwse) vriendjes en vriendinnetjes wil bedanken voor het mega-gezellige-weekend!

• Dit het mijn eerste feestweekend was na het bekend maken van onze scheiding
• Er nog meer feestjes/weekenden gaan volgen de komende tijd; niet om de scheiding te vieren maar gewoon omdat ze al gepland staan

• Komende vrijdag opnieuw een feestje is:
• Rowwen Hèze dan precies 25 jaar bestaat
• Dit gevierd wordt in de Brabanthallen in Den Bosch
• Wij ook samen met Roel en Yvonne naar de laatste klasse 4 wedstrijd van het jaar gaan
• Ik vrijdag van Deurne alleen naar Den Bosch zal rijden om me bij mijn RH vriendjes/vriendinnetjes te voegen voor het 25 jarig Rowwen Heze-verrassings-feestje want Esje wil dit feestje natuurijk niet missen.
• Ik na het feestje in ieder geval voor zondagochtend weer terug in Deurne moet zijn om o.a. mee te draaien in de rekenkamer!

• Er dus drukke tijden aan zitten te komen, maar dat helemaal niet erg is!

Foto's klik hier(niet geschikt voor 14 jaar en jonger)

1 Comments:

Anonymous Stefan said...

Leuk stukje en leuke foto's!
Jij/jullie natuurlijk ook hartstikke bedankt voor de gezelligheid. En het strijken van de overhemden ;-)

Tot in America!

21 september, 2010 07:12  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us