vrijdag, april 13, 2012

CHIO.... Lekker

Wat heb je nou weer?! Wordt er geroepen!

Yep … Esje is weer aan het testen geslagen. Dit keer zijn het de CHIO zoutjes. Alleen de naam vind ik al leuk want het doet me denken aan het CHIO in Aken: Het groot hippisch concours.

Vandaag heb ik de Bowlers meegenomen. Dat is een Pindazoutje. Zelf vind ik ze lekker als tussendoorsnackje. Ik heb er wat op het buro gelegd met een briefje: Test mij!

Er zijn altijd nieuwsgierige collega’s of collega’s met lekkere zin die zich eraan willen wagen

De meningen van collega’s verschillen: Lekker, smaakt niet vies tot… iekssss… tis net een craqcot met pindakaas. En weer een andere collega had er nog graag een nootje in.

We hebben nog grote zakken CHIO Bistrello en Dugadoo’s om te testen. Bolognaise en BBQ smaak.

In het weekend kunnen we dus een lekkere chipsavond houden.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ieks ende jakkes

16 april, 2012 06:06  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us