zondag, januari 01, 2012

Welkom in 2012

5-6 jaar geleden leek het nog zo ver weg. Nu staan we aan de vooravond van een heel speciaal jaar.


Heb je al eens gezocht op 2012 voorspellingen??

Niet dat ik dat vaak doe, maar de materie rond dit jaartal trekt al jaren mijn interesse aan.

Ik vind het fijn met sommige mensen om me heen hierover te discussiëren en te fantaseren.

Nee … bang ben ik niet. Geloof ook niet dat de wereld vergaat. (als het zo moet zijn, dan is dat zo)

Wel ben ik heel nieuwsgierig. Dat is natuurlijk een vrouw-eigen-kwaal.

Benieuwd naar wat we gaan krijgen. Welke lessen krijgen we nog op ons pad. Gaat er wat veranderen? En hoe gaat de wereld hier mee om.

Al jaren zijn de veranderen in volle gang. Ik merk, voel en zie ze het om me heen. Voel me als een piepklein onderdeel in deze grote veranderingen.

Voor mij persoonlijk is er veel veranderd en gaat er nog heel veel veranderen.

Ondanks dat er afgelopen maanden/jaar veel pijn naar boven is gekomen en er veel niet-leuke dingen zijn gebeurd in huize Maas, zie ik het toch positief. Blijf ik lachen (ja… soms ook met een traan!)

Probeer ik bij mijn zuivere ”IK” te blijven, gewoon omdat ik geloof in de kosmische regel: wat je zaait, zal je oogsten!

Dankbaar ben ik voor de mensen om mij heen die mij de kracht geven in moeilijke tijden en mij uit de valkuilen halen waar ik nog wel eens inval.

Het “mogen zijn wie ik ben” is mijn les hierin.

Welkom in  2012….

Ik heb er zin in!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Laten we er een mooi jaar van maken!!

XXX

03 januari, 2012 01:20  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us