dinsdag, september 20, 2011

Salsa les 3

Het was me een haasterij. In plaats van dat ik om 7 uur bij Cuba Libre moest zijn voor mijn 3e salsa les, zat ik om 7 uur nog te paard. Even een rondje door het bos viel wat langer uit. Mijn kleine man moest onderweg 3 x !!!! plassen. Voelde dat hij een hyper had (te hoge suiker) en dat hij op de pony zat te verzuren. Wat zich uitte in dat meneertje geen stukje meer in draf kon gaan en zat te zeuren om iets te drinken. Galoperen daarentegen ging wel, maar daar leende niet alle bospaden zich voor.
Gelukkig is onze Salsa leraar ook altijd ietwat te laat, dus hoefde ik niet veel van de les te missen.
6 nieuwe mede-salsa-dansers waren er vandaag weer bij.
Merendeel is vrouw en wat een geluk dat de inhuur-salsa-mannen er vandaag ook weer waren.
Mijn "deutsche"salsavriendin, die ook later binnen kwam, had geoefend en ging vandaag ergggg goed.
Tiny, geen onbekende voor mij, was er de 1e keer en deed het ook erg goed.
Meneer D leerde mij niet naar beneden te kijken tijdens het dansen. De klusjesman(van mijn vriendin) leerde me tijdens het dansen elkaar blijven aankijken en dansleraar M. die draaide zo met me in het rond dat ik duizelig werd. Wat opzich natuurlijk supercool was. Dat draaiend dansen dan.
Mijn vriendin applaudiseerde vanaf de bank.
Ondanks de spierpijn (van het paardrijden) een heerlijke dansavond gehad.

Mijn zitknobbels voor het paardrijden moet ik nog wat meer gaan trainen. Blij dat ik vandaag mijn wolle-schapen-dekje onder mijn billen had. De mooie uitzichten en plaatjes in het bos zorgden ervoor dat de spierpijn verzacht werd.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us