zondag, juli 03, 2011

Half oor

Vorige week is Jorrith's trommelvlies gescheurd. Er liep allemaal rotzooi uit zijn oor. 's Nachts heeft hij zo'n 2 uur liggen miemelen van de pijn. Ik maar denken dat hij verkeerd op zijn oor gelegen had. Toen we in het spreekuur bij de dokter ertussen werden gepropt en de doc in zijn oren keek, schrok ik wel. "Dit is al langer en het is vannacht losgekomen", zei de doc.
Ik had mijn kleine bikkel daarvoor nooit over zijn oren gehoord.Wel gemopperd dat ze telkens zo vuil waren.
Enfin. Volgens de doc was medicatie niet nodig, maar wel uitkijken met zwemmen. Komende 4 tot 6 weken zal zijn gehoor ook minder zijn.
Vrijdagavond zijn Sanne, Lonne en Mamma op ziekebezoek. (Mamma was even vanuit Zeeland overgekomen) Jorrith vertelt over zijn oorontsteking en zegt bloedserieus tegen de dames: "..... en nu hoor ik maar de helft. Als jullie nu 8 zeggen dan hoor ik 4!!"
Vol ongeloof kijken we hem lachend aan. Dan worden er al snel grapjes gemaakt.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us