zondag, mei 08, 2011

2e moeder

Nadat ik vandaag het superleuke moederdag kado van Jorrith had ontvangen kreeg ik in de morgen nog een superlief kado.
In de vorm van een ping.(of wel een whatSApp) ontving ik van Naomi het volgende bericht:

Lieeeeve 2de mamma, Fijne moederdag. :)

Ik hoef jullie niet uit te leggen dat mijn hart weer een beetje verder smolt.

Samen met Demi, Naomi en Lonne beleefde we samen met onze RH vriendjes en vriendinnetjes een super mooie zondag. Een gezamelijk uitstapje naar de Fanclubdag van Rowwen Heze. 
Het was een zondag met een goude randje!

1 Comments:

Blogger Naomi said...

Het was super! En zeker weten voor herhaling vatbaar!

nogmaals dankjewel dat ik mee mocht!!!!!
(:

xxx

09 mei, 2011 07:53  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us