donderdag, april 28, 2011

Ik kon het niet laten...

 Om de twee olifanten niet samen op de foto te zetten.
Moest wel lachen om mezelf dat ik op het drukke kruispunt met een mini olifant en een iphone op de grond lag.



Het was even spannend i.v.m. de levering maar ben nu helemaal heppie de peppie dat alle olifantjes er zijn!!!
Toen ik vanmiddag in de shop stond en de nieuw binnengekomen olifantjes rond zag staan, kreeg ik weer dat blije gevoel. Wat zitten er een boel leuke creaties tussen.

Samen met mijn collega heb ik 56 blanco olifantjes gehaald. Met een aantal leden van de personeelsvereniging (40 collega's!) gaan we binnenkort olifantjes schilderen. Ik verheug me!

1 Comments:

Blogger rowwen Kees said...

Dat ziet er schitterend uit, echt gaaf.

28 april, 2011 23:38  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us