donderdag, oktober 28, 2010

sjneuren en sjnappen

 Ik ben dol op boodschapjes doen. Maakt eigenlijk niet uit waar. Maar als ik moet kiezen dan gaat mijn voorkeur naar de AH.
Ik ken er de weg en na mijn werk "sjneur" ik snel door de winkel heen en 'sjnap' ik alles wat ik nodig heb. En vaak nog meer. Want ik ben iemand die graag nieuwe producten uitprobeer.
Kom ik vandaag bij de AH hangen de ballonnen uit. Ik denk: die zijn blij dat ik weer kom. Nee hoor: Er was verbouwd en vandaag was de heropening.
Leuk maar niet handig voor vandaag: ik had weinig tijd en de hele winkel is anders ingedeeld. Dat was dus zoeken. Gelukkig hoefde ik niet veel.
Vandaag probeerde ik voor het eerst de winkelwagenscanner uit. Ideale uitvinding: geen rij voor de kassa maar scannen pinnen scannen en wegwezen. Tja... ook daar kan ik "happy-feelings" van krijgen.
 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us