donderdag, september 16, 2010

New life new shape!

Daar moet je wat voor doen.
Dus na het lezen van de folder voor Belly Training dacht ik: Dat is iets voor Esje.
Dus Esje op intake gesprek en 12 afspraken gemaakt.
3 keer in de week moet ik me braaf melden in de sportschool Vitaal in Wylre.
1e keer vielen me de 45 minuten erg zwaar. Het biljarten op de tv schermen en de zachte muziek zorgde ervoor dat de tijd kroop.
Gisteren namiddag voorzien van mijn MP3 muziek in mijn telefoon stapte ik weer volle goeie moed de loopband op.
Eigenlijk had ik me opgegeven voor de crosstrainer. De spieren in mijn benen waren “erg aanwezig” dus was ik wel blij met de loopband. Op de crosstrainer was ik waarschijnlijk kapot gebleven
De muziek van Baseball (o.a under my umbrella) geeft een sneller ritme aan. Ach ja… why not.. ik zet de snelheid iets hoger.
Het zweet gutst uit me. Natuurlijk ook door de belly-band die tot 60 graden is opgestookt. “Goed voor je kilo’s!”roept de meneer van de sportschool.
Ik kijk in het rond. Voor me staat een jonge jongen voor de spiegel met gewichten te stoeien. Lachend sta ik op de loopband en neem een ‘dansloopje”aan. Nee.. ik vind het helemaal niet erg!

Wordt vervolgd.

Update: Inmiddels al 5 keer geweest. De band kruipt telkens omhoog. Dat is wel irritant.
Ben dus benieuwd of het wel het gewenste effect heeft. De mevrouw die het regelt neemt mijn "klacht' hierover nog niet zo serieus. We shall see!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us