maandag, augustus 23, 2010

Zweet en tieten in Neeroeteren

Het was weer zover. De vakantie is bijna afgelopen. Rowwen Heze speelde in Neeroeteren. Deze prinses hoefde geen stro binnen te halen en kon zich dus klaarmaken voor een belgisch feestje. Mooie afsluiting van de vakantie.
Helemaal in mijn uppie kwam ik om 10 uur aan in Neeroeteren. De rest was al veel eerder daar.

En nog was ik op tijd. Janse Bagge begon te spelen 2 minuten nadat ik binnen was. Een lekker opwarmertje voor het publiek blijkt. En een leuke show om naar te kijken: confetti en grote balonnen vliegen door de feesttent. De Belgen die helemaal uit hun dak gaan. Of waren het toch Nederlandse fans? Whatever... De smaak zit erin.
De DJ draait nog zo'n halfuurtje voordat RH begint.
Dan gaan de belgen helemaal los. Het bier en ook veel tshirts vliegen door de tent. Tegen mijn rug en in mijn haar.
Gelukkig heb ik onder mijn witte tuniek nog een shirt aangetrokken :S. Ik zoek dekking in de 2e rij. Niet dat dat veel helpt. Toch kan ik alleen maar lachen. Tot dat...... er iemand op de zijkant van mijn voet springt... ai ai ai dat doet auw. Als ik de persoon een trap na wil geven, vliegt mijn schoen door de "moschpit". Carolien en Nancy liggen in een deuk. jaja... Ik weet : God straft onmiddellijk.
Een ogenblik later wrijft er een bezweet lichaam door mijn gezicht.... IEKSSSSS BAH! De meiden van Geleen(??) wijzen me op het feit dat er veel jongens met tieten rondspringen. Geheel geobserdeerd kijk ik nog beter in het rond. En dat terwijl er af en toe een lichaam (met tieten... ieks) tegen me aan valt. Op het podium vallen schoenen en in de zaal vinden we een paar slippers... Het moet niet gekker worden!

Enfin... Het was een heavy, leuk en gezellig avondje. Een verrassende afsluiting en een latertje.


Samen met Carolien, die zich opofferde als BOB, kom ik diep in de nacht Hilleshagen binnen en val ik moe maar voldaan in droomland.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us