vrijdag, september 04, 2009

Hamstereeeeunnnn



Ik geeft het eerlijk toe: ik ben gevoelig voor aanbiedingen. Gratis tasjes, opruimingskoopjes en alle andere acties.

Zo ging ik gisteren hamsteren bij de Appie. Eigenlijk hoefde ik alleen maar cola light voor manlief te halen, daar stapelde zich met en met nog allerlei hamsteraanbiedingen omheen.
Van verse pasta, drinkyoghurt tot…. Snickerijs.

Ik ben dol op Snickerijs. Natuurlijk is dit een calorieënbom die helemaal niet goed is voor mijn gevulde lichaam. Toch kon ik het niet laten om 2 dozen te hamsteren (2 voor de prijs van 1) en al 1 ijsje te snoepen in de auto. Zo lekker!

Zuslief en ik hebben een afspraak. Als we in nood verkeren en hebben dringend elkaars hulp nodig dan smssen we het codewoord BERT.
Vraag me niet waarom BERT. Dat was haar idee.

Nu reed ik richting huis en had ik nog ontzettende zin op een ijsje. Gezien mijn mooie vol ronde lichaam natuurlijk niet gezond en totaal niet Sonja-verantwoord. Maar mijn gevoel snakte toch wel heel erg naar nog zo’n ijsje. Mijn verstand zei dat ik het niet moest doen. Engeltje en duveltje hadden duidelijk een meningsverschil.

Nood aan de man!!!

Dus smste ik BERT naar Lonne. In de hoop dat zij mij het lekkere Snickerijsje uit mijn hoofd kon praten.

Na 5 minuten nog geen telefoontje

Na 10 minuten ook geen berichtje van Lonne.

Het Snickerijsje gilde: eet me eet me!!

En zo kwam het dat ik dat 2e ijsje ook smakelijk oppeuzelde.

(10 minuten later natuurlijk spijt dat ik dat gedaan heb)

Zo’n dik half uur later belt zuslief op.

Natuurlijk gaf ik haar de schuld dat ik 2 ijsjes achter de kiezen had.

Tenslotte had ik in deze noodsituatie: BERT gesmst.

Wat blijkt: ik had ERNIE moeten smssen!

Haar advies: Geen avondeten.
Geen geitekaasje(met honing) op mijn bord met groenvoer!
Natuurlijk ben ik zooooo zwak dat ik het FDH dieet heb toegepast. (fres die helfte!)

Wat denk je!!? Was ook nog 9 onsjes afgevallen.
Misschien is het snickerijs-dieet dan toch wat voor mij!

Of zouden het komen omdat we er zo smakelijk om gelache hebben???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us